Ramowy rozkład dnia 3 latki
6:00 – 8:00
Schodzenie się dzieci, zabawy w kącikach zainteresowań, praca indywidualna, czynności porządkowo – gospodarcze, przygotowanie do zajęć, ćwiczenia poranne.
08:00–8:30
Czynności higieniczne, przygotowanie do śniadania.
08:30–9:00
Śniadanie – doskonalenie nawyków higieniczno-kulturalnych związanych ze spożywaniem posiłku.
9:00–10:00
Zintegrowana działalność edukacyjna w oparciu o podstawę programową, zajęcia i zabawy edukacyjne. Zabawy, gry oraz ćwiczenia kształtujące postawę dziecka.
10.00- 10.15
Drugie śniadanie – przyzwyczajanie do zdrowego żywienia.
10.15 – 11.00
Zabawy organizowane i swobodne na placu zabaw; spacery, wycieczki, obserwacje przyrody z uwzględnieniem zmian zachodzących w cyklu czterech pór roku.
11:00–11:30
Czynności porządkowe – higieniczne, przygotowanie do obiadu.
11:30–12:00
Obiad – kształtowanie zachowań prozdrowotnych i wdrażanie do kulturalnego zachowania podczas wspólnie spożywanych posiłków.
12:00 – 14:15
Leżakowanie. Relaksacja. Słuchanie bajek, opowiadań i muzyki.
14:15–14:30
Czynności porządkowo – higieniczne, przygotowanie do podwieczorku.
14:30–15:00
Podwieczorek – doskonalenie nawyków higieniczno-kulturalnych związanych ze spożywaniem posiłków
15:00–17:00
Zabawy i gry dydaktyczne, ćwiczenia gramatyczne, słownikowe, praca wyrównawcza, zabawy dowolne inspirowane pomysłowością dzieci.
Ramowy rozkład dnia 4 – 5 latki
06:00–08:00
Schodzenie się dzieci, zabawy w kącikach zainteresowań, praca indywidualna, czynności porządkowo – gospodarcze, przygotowanie do zajęć, ćwiczenia poranne.
08:00–08:30
Czynności higieniczne, przygotowanie do śniadania.
08:30-9:00
Śniadanie – doskonalenie nawyków higieniczno-kulturalnych związanych ze spożywaniem posiłku.
09:00-10:00
Zintegrowana działalność edukacyjna w oparciu o podstawę programową, zajęcia i zabawy edukacyjne. Zabawy, gry oraz ćwiczenia kształtujące postawę dziecka.
10:00-10:15
Drugie śniadanie – przyzwyczajanie do zdrowego żywienia.
10:15-11:30
Zabawy organizowane i swobodne na placu zabaw; spacery, wycieczki, obserwacje przyrody z uwzględnieniem zmian zachodzących w cyklu czterech pór roku.
11:30–12:00
Czynności porządkowe – higieniczne, przygotowanie do obiadu.
12:00–12:30
Obiad – kształtowanie zachowań prozdrowotnych i wdrażanie do kulturalnego zachowania podczas wspólnie spożywanych posiłków.
12:30–13:00
Relaksacja
13:00-14:00
Ćwiczenia utrwalające wiadomości, zabawy podejmowane z inicjatywy dzieci, zabawy w kącikach zainteresowań, zabawy tematyczne
14:00-14:15
Czynności porządkowo – higieniczne, przygotowanie do podwieczorku.
14:15-14:45
Podwieczorek – doskonalenie nawyków higieniczno-kulturalnych związanych ze spożywaniem posiłku.
14:45-17:00
Zabawy i gry dydaktyczne, ćwiczenia gramatyczne, słownikowe, praca wyrównawcza, zabawy dowolne inspirowane
pomysłowością dzieci.