Ramowy rozkład dnia

Ramowy rozkład dnia 3 latki

6:00 – 8:00

Schodzenie się dzieci, zabawy w kącikach zainteresowań, praca indywidualna, czynności porządkowo – gospodarcze, przygotowanie do zajęć, ćwiczenia poranne.

08:00–8:30

Czynności higieniczne, przygotowanie do śniadania.

08:30–9:00

Śniadanie – doskonalenie nawyków higieniczno-kulturalnych związanych ze spożywaniem posiłku.

9:00–10:00

Zintegrowana działalność edukacyjna w oparciu o podstawę programową, zajęcia i zabawy edukacyjne. Zabawy, gry oraz ćwiczenia kształtujące postawę dziecka.

10.00- 10.15

Drugie śniadanie – przyzwyczajanie do zdrowego żywienia.

10.15 – 11.00

Zabawy organizowane i swobodne na placu zabaw; spacery, wycieczki, obserwacje przyrody z uwzględnieniem zmian zachodzących w cyklu czterech pór roku.

11:00–11:30

Czynności porządkowe – higieniczne, przygotowanie do obiadu.

11:30–12:00

Obiad – kształtowanie zachowań prozdrowotnych i wdrażanie do kulturalnego zachowania podczas wspólnie spożywanych posiłków.

12:00 – 14:15

Leżakowanie. Relaksacja. Słuchanie bajek, opowiadań i muzyki.

14:15–14:30

Czynności porządkowo – higieniczne, przygotowanie do podwieczorku.

14:30–15:00

Podwieczorek – doskonalenie nawyków higieniczno-kulturalnych związanych ze spożywaniem posiłków

15:00–17:00

Zabawy i gry dydaktyczne, ćwiczenia gramatyczne, słownikowe, praca wyrównawcza, zabawy dowolne inspirowane pomysłowością dzieci.

 

Ramowy rozkład dnia 4 – 5 latki

 

06:00–08:00

Schodzenie się dzieci, zabawy w kącikach zainteresowań, praca indywidualna, czynności porządkowo – gospodarcze, przygotowanie do zajęć, ćwiczenia poranne.

08:00–08:30

Czynności higieniczne, przygotowanie do śniadania.

08:30-9:00

Śniadanie – doskonalenie nawyków higieniczno-kulturalnych związanych ze spożywaniem posiłku.

09:00-10:00

Zintegrowana działalność edukacyjna w oparciu o podstawę programową, zajęcia i zabawy edukacyjne. Zabawy, gry oraz ćwiczenia kształtujące postawę dziecka.

10:00-10:15

Drugie śniadanie – przyzwyczajanie do zdrowego żywienia.

10:15-11:30

Zabawy organizowane i swobodne na placu zabaw; spacery, wycieczki, obserwacje przyrody z uwzględnieniem zmian zachodzących w cyklu czterech pór roku.

11:30–12:00

Czynności porządkowe – higieniczne, przygotowanie do obiadu.

12:00–12:30

Obiad – kształtowanie zachowań prozdrowotnych i wdrażanie do kulturalnego zachowania podczas wspólnie spożywanych posiłków.

12:30–13:00

Relaksacja

13:00-14:00

Ćwiczenia utrwalające wiadomości, zabawy podejmowane z inicjatywy dzieci, zabawy w kącikach zainteresowań, zabawy tematyczne

14:15-14:45

Podwieczorek – doskonalenie nawyków higieniczno-kulturalnych związanych ze spożywaniem posiłku.

14:45-17:00

Zabawy i gry dydaktyczne, ćwiczenia gramatyczne, słownikowe, praca wyrównawcza, zabawy dowolne inspirowane 

pomysłowością dzieci.

jj
Skip to content